تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امن ترین و ناامن ترین کشورهای جهان کدامند + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بر اساس رتبه بندی مجمع جهانی اقتصاد که در زمینه  رقابت در حوزه گردشگری انجام شده کشور فنلاند به عنوان امن ترین کشور جهان شناخته شده است. این کشور با پیشی گرفتن از کشورهای امارات متحده عربی، ایسلند و عمان به این عنوان دست یافته است. در این رده بندی کشور انگلیس با قرار گرفتن در رتبه 78 خطرناک تر از کشور زیمباوه اعلام شده است. امن ترین و ناامن ترین کشورهای جهان کدامند + تصاویر  امن ترین و ناامن ترین کشورهای جهان کدامند + تصاویر امن ترین و ناامن ترین کشورهای جهان کدامند + تصاویر   

همچنین در این رده بندی کشور کلمبیا بدلیل بالا بودن آمار جرم و جنایت به عنوان خطرناک ترین کشور جهان در رتبه 136 قرار گرفته است. کشورهای یمن به علت جنگ ویرانگر، السالوادور؛ جرم و جنایت ، پاکستان؛ حضور القاعده و طالبان و نیجریه؛ حضور گروه تروریستی بوکو حرام  بالاتر از این کشور قرار گرفته اند.

امن ترین و ناامن ترین کشورهای جهان کدامند + تصاویر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امن ترین و ناامن ترین کشورهای جهان کدامند + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..