تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بقایی در قوه قضاییه پرونده دارد

به گزارش افکارنیوز،

 حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خبری، در خصوص اتهامات حمید بقایی و اعلام ورود رهبری به پرونده این فرد، اظهارداشت: عذر قانونی در رابطه با بردن برخی اسامی هست و قرار نهایی برای این پرونده اعلام نشده است.

وی افزود: وظایف شورای نگهبان برای رسیدگی به صلاحیت افراد مشخص است بنابراین به این معنی نیست که تایید صلاحیت منوط به داشتن پرونده نیست و ممکن است.

محسنی اژه ای در خصوص ادعای حمید بقایی مبنی بر اینکه در بازپرسی ها از وی دنبال اعلام جاسوس بودن مشایی بودند و ادعای دیگر در خصوص ورود رهبری به این پرونده، گفت: این صحت ندارد و ممکن است در قالب سئوالی مطرح شده باشد. با این حال از بیان جزئیات بیشتر این پرونده معذورم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بقایی در قوه قضاییه پرونده دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..