تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چین بزرگترین خریدار نفت خام جهان شد

به گزارش افکارنیوز،

 واردات نفت چین در ماه گذشته میلادی یعنی مارس به بیشترین رقم در تاریخ این کشور رسید و عنوان بزرگ ترین وارد کننده نفت جهان را از آمریکا ربود و بزرگ ترین خریدار نفت خام جهان شد.

در همین حال  بر اساس گزارش اداره گمرک عمومی چین واردات نفت این کشور در ماه مارس به ۹ میلیون و ۱۷۰ هزار بشکه در روز رسید؛ این در حالی است که واردات نفت چین در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی ۸ میلیون و ۲۸۶ هزار بشکه در روز ثبت شده است.

البته بیشترین میزان واردات نفت چین به دسامبر سال گذشته میلادی با رقم ۸ میلیون و ۵۷۰ هزار بشکه در روز بر می گردد. 

همچنین مدیر شرکت پتروشیمی «شاندونگ دونگ مینگ»  که بزرگ ترین پالایشگاه مستقل نفت چین محسوب می شود به رویترز گفت: علت افزایش واردات نفت چین به رشد تقاضای پالایشگاه های مستقل این کشور نسبت داده می شود که میزان خرید نفت آنها در ماه مارس در مقایسه با دو ماه قبل از آن خیلی بیشتر است.

به گفته برخی از تحلیلگران اقتصادی، واردت نزدیک به ۹.۲ میلیون بشکه ای نفت چین در روز در ماه مارس یک رقم شگفت انگیز است و معنای آن ذخیره ۱.۷ میلیون بشکه ای این کشور در ماه مارس است.

پیش بینی می شود که واردات نفت چین در ماه های آتی به ۸ میلیون بشکه در روز کاهش پیدا کند.

بر پایه این گزارش، تولید فعلی نفت چین در حال کاهش است و تولید این کشور در ماه ژانویه و فوریه سال جاری میلادی روی هم ۳۱.۴۴ میلیون تن معادل ۲۳۰ هزار و ۴۵۵ بشکه در روز ثبت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۸ درصد کاهش نشان می دهد که علت اصلی آن به روند نزولی میادین نفتی این کشور و هزینه بالا تولید  بر می گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چین بزرگترین خریدار نفت خام جهان شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..