تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عنایتی خطاب به استقلالی ها؛ آخر مرام هستید

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به مراسم خداحافظی ای که روز گذشته کادر فنی و بازیکنان استقلال برای رضا عنایتی مهاجم سابق آبی ها برگزار کردند، عنایتی نیز برای تشکر از استقلالی ها متنی را منتشر کرد.

عنایتی که روز گذشته در مقابل دیدگان هواداران استقلال از فوتبال خداحافظی کرد خطاب به استقلالی ها و افرادی که مراسم جشن را تدارک دیده بودند اظهار داشت: فقط یک کلام می توانم بگویم و آن هم این است که شما آخر مرام هستید. ممنون بابت همه چیز.

مهاجم سابق استقلال روز گذشته در کنار منصوریان، رحمتی و دیگر بازیکنان استقلال از فوتبال خداحافظی کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عنایتی خطاب به استقلالی ها؛ آخر مرام هستید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..