تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر جدید گروه فیلم و سریال شبکه دو منصوب شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در حکم انتصاب جواد حاتمی به عنوان مدیر جدید گروه فیلم و سریال شبکه دو  محمدرضا جعفری جلوه؛ مدیر شبکه دو سیما بر تولید آثار نمایشی وزین، جذاب و متناسب نیازهای متنوع و متکثر طیف مخاطبان شبکه تاکید شده است.

متن این حکم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر جواد حاتمی نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزشمند فرهنگی، هنری و رسانه ای شما و سوابق موثرتان در حیطه کارشناسی و تدبیر آثار و برنامه های نمایشی سینما و تلویزیون، بدینوسیله بعنوان «مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما» منصوب می شوید.

انشاءالله در پرتو توجهات ربوبی و با بهره گیری از کارشناسان زبده و هم افزایی هنرمندان توانا در برنامه ریزی، طراحی و تولید آثار نمایشی وزین، جذاب و متناسب نیازهای متنوع و متکثر طیف مخاطبان شبکه به ویژه در راستای تعمیق فرهنگی زندگی و ارتقاء مهارت های امید افزا، اصیل و متناسب برای حیات سازنده و پر نشاط خانواده های عزیز این سرزمین، موید و موفق باشید.»

گفتنی است در پایان این حکم آمده: « همچنین فرصت را مغتنم شمرده و بدین طریق از تلاش ها و خدماتی که جناب آقای مسعود صباح در این عرصه و تا این مقطع به عمل آورده اند تشکر و قدردانی می نماییم.»

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر جدید گروه فیلم و سریال شبکه دو منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..