تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمام قوا باید در جهت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی تلاش کنند

در یکصد و دهمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه مطرح شد؛

یکصدودهمین نشست خبری سخنگوی قوه‌قضاییه آغاز شد به گزارش خبرنگار حوزه حقوقی- قضایی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضاییه در یکصد و دهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که امروز(یکشنبه) برگزار شد، با تبریک ماه رجب، شعبان و رمضان اظهار داشت: همه دستگاه ها، قوا و مردم موظف هستند که در سال 96 اقتصاد مقاومتی بیشتر محقق شود و طبعا قوه قضاییه در این خصوص وظایفی دارد و موظف است در این راستا به دولت و مجلس کمک کند.

وی افزود: بانک‌ها از جمله عوامل دخیل در تولید هستند، اگر بانک ها تسهیلات را درست تخصیص دهند، می تواند به تولید کمک کند.

معاون اول قوه قضاییه بیان داشت: معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در این زمینه با بانک‌ها همکاری دارد و همچنین سرپرست دادسرای پولی و بانکی با روسای بانک مرکزی و بانک‌های مهم جلساتی داشتند و مشکلات پیش روی را احصاء و اشکالاتی که در پرونده های گذشته وجود داشت را بیان و آسیب شناسی کردند تا روابط بین بانک ها و مشتریان اصلاح شود.

حجت الاسلام محسنی اژه ای گفت: در رابطه با رفع موانع تولید قوانین خوبی داریم که اگر اجرایی شود بسیاری از مشکلات را حل می کند و سازمان بازرسی کل کشور برای پیگیری این قوانین وارد کار شده است.

وی افزود: یکی از موانع پیش روی تولید، قاچاق کالا است که به حق تولید را زمین زده و جلوی تولید کالای داخلی را گرفته است. به همین منظور در هفته های آخر سال 95 و از ابتدای سال 96، دادستان کل کشور، معاون اول قوه قضاییه و سازمان بازرسی کل کشور و معاونت پیشگیری از وقوع جرم با مسئولان اتاق بازرگانی جلساتی داشتند تا موانع تولید بخش خصوصی بررسی و برداشته شود.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمام قوا باید در جهت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی تلاش کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..