تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«آشوب» در گروه آزادی روی پرده می‌رود/ آوازخوانی متفاوت کوروش تهامی در لاله‌زار

«آشوب» در گروه آزادی روی پرده می‌رود/ آوازخوانی متفاوت کوروش تهامی در لاله‌زاربه گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سینمای تکرارزده ما که اغلب آثار سینمایی محصور شده‌اند، در لوکیشنهای داخلی و داستانهایی با محوریت خرده مصائب خانوادگی، اکران دوم نوروز فیلمی به نام «آشوب» را به خود خواهد دید که به لحاظ تنوع لوکیشن و البته طراحی داستانی پرشاخ و برگ جزو آثار متفاوت سینمای ایران است.
 
«آشوب» در برنامه اکران دوم نوروز بعد از «یک روز بخصوص» در گروه سینمایی آزادی روی پرده خواهد رفت؛ فیلمی که در دل تاریخ داستانی مفرح را درباره اولین فارغ التحصیل ادبیات دانشگاه تهران روایت می کند؛ فارغ التحصیلی که از پیش پرده خوانی در لاله زار شروع می‌کند اما رفته رفته بالا می کشد و موقعیتهای متفاوتی را تجربه می کند.
 
«آشوب» را کاظم راست گفتار ساخته که پیش از این سابقه ساخت آثاری همچون «نقاب» و «چک» را در کارنامه داشته است. فیلمی پر بازیگر که جایگاهی خاص هم برای موسیقی ایرانی تدارک دیده است.
 
کوروش تهامی بازیگر نقش اصلی «آشوب» است و در کنار وی بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی، یکتا ناصر، امیرحسین صدیق، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، ارژنگ امیرفضلی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، نیما فلاح، فرهاد آییش، فخرالدين صديق شريف، داريوش كاردان، همايون ارشادى، رضا فياضى، سعيد اميرسليمانى، رضا بنفشه خواه، آشا محرابى، ليلا اوتادى، ميرطاهر مظلومى، غلامحسين لطفى، مژگان غلامى، بهرام سرورى نژاد، خسرو اميرصادقى، شروين اميرصادقى و با حضور داریوش فرهنگ و شهره لرستانی ایفای نقش کرده اند.
 
در تازه ترین تیزر منتشر شده از «آشوب» کوروش تهامی را در حال آوازخوانی در لاله‌زار می‌بینیم در حالی که در میان مخاطبان غلامحسین لطفی در حال حرکات موزون دیده می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««آشوب» در گروه آزادی روی پرده می‌رود/ آوازخوانی متفاوت کوروش تهامی در لاله‌زار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..