تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری آموزش های ایمنی به رانندگان مواد سوختی

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سیدرمضان هاشمی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: آمار آموزش رانندگان نفتکش و گاز کش پنج هزار ساعت و آموزش مجاری عرضه فرآورده، گاز مایع و جایگاههای سی ان جی سه هزار و ۴۳۵ نفر ساعت در سال ۹۵ بوده است.

وی در خصوص هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، گفت: این دوره‌های آموزشی به منظور ارتقای سطح ایمنی و حفظ آمادگی و افزایش توانمندی رانندگان نفتکش و صاحبان مجاری عرضه در شرایط اضطراری برگزار شده است.

هاشمی، نحوه عکس العمل در شرایط بحرانی و باز آموزی موارد مرتبط با دستورالعمل‌های HSE را از عناوین مطرح شده در این دوره آموزشی عنوان و تصریح کرد: این دوره‌ها در یکسال گذشته در چهار بخش آموزشی بهداشت، ایمنی، محیط زیست و پدافند غیرعامل برگزار شده است.

وی افزود: محوریت اصلی این دوره‌ها تمرکز بر آموزش رانندگی تدافعی، مهارت‌های نوین رانندگی، آموزش HSE به رانندگان نفتکش، تشریح دستورالعمل HSE و همچنین آموزش مسائل عمومی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران و همچنین آگاهی‌های لازم به صاحبان مجاری در هنگام حوادث بوده است.

انتهای پیام/پ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری آموزش های ایمنی به رانندگان مواد سوختی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..