تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افتتاح پروژه MEG پتروشیمی مروارید با حضور رئیس جمهور

افتتاح پروژه MEG پتروشیمی مروارید با حضور رئیس جمهوربه گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روابط عمومی و امور بین الملل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، مهدی نیکدل مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار داشت: شرکت پتروشیمی مروارید یکی از بزرگترین تولید کننده‌های محصولات اتیلن گلایگول در کشور بوده و ظرفیت تولیدی این واحد ۵۰۰ هزار تن MEG، ۵۰ هزار تن دی اتیلن گلایکول و ۳ هزار تن تری اتیلن گلایکول در سال است.
 
وی افزود: پروژه MEG شرکت پتروشیمی مروارید در تاریخ ١٣ دی ١٣٩٤ با تلاش و کوشش مجموعه مدیران و کارکنان این شرکت و به دست نیروهای توانمند و متخصص ایرانی و بدون دخالت و نیاز به هیچ فرد و یا شرکت خارجی در مدار تولید قرار گرفت و اولین محصول منو اتیلن گلایکول را با بهترین کیفیت تولید کرد.
 
مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان تصریح کرد: بیش از ٤٦ درصد سهام شرکت پتروشیمی مروارید متعلق به شرکت پترو فرهنگ، از شرکت‌های تابعه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان است. میزان سرمایه گذاری این پروژه ۳۰۰ میلیون دلار به صورت ارزی معادل ۹۰۰ میلیارد تومان بوده است.  
 
نیکدل با اشاره به تولیدات شرکت پتروشیمی مروارید گفت: این شرکت تاکنون ۵۰۰ هزار تن ام‌ای جی تولید کرده که ۴۷۰ هزار تن از این محصول به کشورهای چین و هند صادر کرده و ۳۰ هزار تن نیز برای مصرف داخل کشور استفاده شده است. صادرات محصولات پتروشیمی مروارید معاول ۳۰۰ میلیون دلار ارز آوری برای کشور و سودآوری چشمگیر برای سهامداران این مجموعه از جمله معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان داشته است.
 
وی همچنین افزود: پتروشیمی مروارید علاوه بر تولید سالانه ۵۵۰ هزار تن مشتقات اتیلن گلایکول، دارای واحد الفین است که سالانه بیش از ۵۰۰ هزار تن اتیلن تولید می‌کند که ضمن تامین نیاز واحد ام‌ای جی این مجتمع، بیش از ۱۶۰ هزار تن نیز از این محصول را به فروش می‌رساند.
 
مدیر عامل موسسه با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در سال‌های اخیر، تصریح کرد: این سرمایه گذاری ها، چشم انداز سودآوری پایدار و تضمین شده موسسه را به طرز قابل ملاحظه‌ای ارتقا داده است.
 

رییس جمهور قرار است در جریان این سفر ٦ واحد پالایشگاهی و چند طرح پتروشیمی در شهرستان‌های کنگان و عسلویه را افتتاح کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افتتاح پروژه MEG پتروشیمی مروارید با حضور رئیس جمهور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..