تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار به دختران! این روغن پر از خواص را نخورید!

هشدار به دختران! این روغن را هرگز نخورید!به گزارش خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ یافته های محققان دانشگاه بریتیش کلمبیا کانادا نشان می دهد مصرف بیشتر دانه ها و مغزیجات غنی از اُمگا-۶ و روغن های گیاهی نظیر روغن سویا به شکل قابل توجهی موجب افزایش رفتار بی تحرک در دختران نوجوان می شود.

سانجی گوش، عضو تیم تحقیق، در این باره می گوید: «مطالعه ما نشان می دهد وجود اسیدهای چرب امگا-۶ در رژیم غذایی ارتباط قوی ای با سبک زندگی بی تحرک در دختران نوجوان و ارتباط ضعیفی با دیابت در بین زنان بزرگسال دارد.»

در این مطالعه، داده های بدست آمده از ۲۱ کشور در اروپا که عمدتا مربوط به دختران نوجوان و میزان گلوکز خون زنان بزرگسال بود بررسی شد.

آنها دریافتند ارتباط قابل توجهی در نوع رفتار بی تحرک دختران ۱۱ ساله و امگا-۶ در رژیم غذایی شان وجود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار به دختران! این روغن پر از خواص را نخورید!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..