تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ضارب نزاع خانوادگی در اراک دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: ضارب نزاع خانوادگی در اراک در کمتر از سه ساعت از وقوع حادثه دستگیر شد.

دستگیری ضارب نزاع خانوادگی در اراک

سرهنگ محمود خلجی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در اراک افزود: حدود ساعت 17 روز شنبه گزارش یک مورد تیراندازی و زخمی شدن یک زن در یکی از محله‌های کلانشهر اراک به پلیس اعلام شد که به سرعت تیم های انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
وی بیان کرد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد مرد میانسالی با یک اسلحه کلت به سمت همسرش شلیک کرده و سبب آسیب دیدگی او از ناحیه گونه شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: مصدوم این حادثه برای پیگیری درمانی به بیمارستان منتقل شد و حال عمومی این بیمار رضایت بخش است.
سرهنگ خلجی عنوان کرد: متهم این جریان با اقدام های اطلاعاتی و فنی دستگیر و و در بازجویی های انجام شده علت این اقدام را اختلاف های خانوادگی و فشارهای روحی روانی عنوان کرده است.
وی گفت: از متهم دستگیر شده یک قبضه کلت غیرمجاز نیز کشف و ضبط شده و این پرونده در دست بررسی بیشتر است.
پارسال وقوع جرم در استان مرکزی نسبت به مدت مشابه سال 94، هفت درصد کاهش یافت.

منبع: ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ضارب نزاع خانوادگی در اراک دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..