تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مار معتاد 183سانتیمتری که سر از مرکز ترک اعتیاد درآورد!

کد خبر: ۵۱۴۱۳۹

۴۵۶  بازدید

مار معتاد ۱۸۳سانتیمتری در حالی سر از مرکز ترک اعتیاد درآورد که سال گذشته، وقتی که نیروهای پلیس استرالیا به یک کارگاه تولید مواد مخدر یورش بردند، انتظار داشتند چندین کیلو کریستال، وسایل مربوط به ساختن مواد مخدر و مقدار زیادی پول نقد پیدا کنند. اما، وقتی که...

وبسایت میهن پست - مهتاب کیانی: مار معتاد ۱۸۳سانتیمتری در حالی سر از مرکز ترک اعتیاد درآورد که سال گذشته، وقتی که نیروهای پلیس استرالیا به یک کارگاه تولید مواد مخدر یورش بردند، انتظار داشتند چندین کیلو کریستال، وسایل مربوط به ساختن مواد مخدر و مقدار زیادی پول نقد پیدا کنند. اما، وقتی که نیروهای امنیتی داشتند محل را می‌گشتند، یک مار پیتون ۱۸۳ سانتیمتری هم پیدا کردند که همه نشانه‌های معتاد بودن را نشان می‌داد. به نظر می‌رسد که گازها و ذره‌های شیمیایی و مواد مخدر از طریق تماس با پوست مار، وارد جریان خون او شده بود.

هفت ماه پس از آن ماجرا ، حالا این مار معتاد "پرخاشگر” با کمک "هم‌سلولی‌ها” در مرکز اصلاحی در سیدنی اعتیادش را ترک کرده و رفتارش هم دوباره عادی شده است و البته در این مدت ۱۴ زندانی که بخشی از یک برنامه دولتی ویژه برای محافظت کردن از حیات وحش هستند ، مسئولیت بهبود مار پیتون را بر عهده داشتند.

البته این مار معتاد تنها حیوانی نیست که در زندان جان مورونی آب خنک می‌خورد. بلکه در این مرکز از ۲۵۰ حیوان – شامل کانگورو، والابی، وامبت و انواع پرنده‌های محلی – مراقبت می‌شود.

این برنامه نزدیک به ۲۰ سال قدمت دارد و به گفته مسئولان زندان علاوه بر بهبود دادن حیات وحش، در اصلاح رفتار حیوان هم نقش مهمی دارد. به گفته ایوان کالدلر، مدیر زندان، "فراهم کردن فرصتی برای زندانی‌ها که بتوانند در آن مسئولیت مراقبت از یک حیوان را ر عهده بگیرند، یک نکته بسیار مثبت و موثر در تغییر دادن رفتار آن‌ها است.”

اما، مار معتاد این داستان همچنان بخشی از یک پرونده قانونی است و به همین دلیل هویت و نام او اعلام نشده و باید همچنان مدتی در زندان باقی بماند. قرار است پس از برگزاری جلسه‌های محاکمه در دادگاه و اختتام یافتن این پرونده، مار هم از زندان آزاد و به محلی جدید منتقل شود.

مار معتاد 183سانتیمتری که سر از مرکز ترک اعتیاد درآورد!  مار معتاد 183سانتیمتری که سر از مرکز ترک اعتیاد درآورد!  مار معتاد 183سانتیمتری که سر از مرکز ترک اعتیاد درآورد! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مار معتاد 183سانتیمتری که سر از مرکز ترک اعتیاد درآورد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..