تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگذشت رابرت تیلور؛ یکی از مردان بزرگ دنیای اینترنت و کامپیوتر

درگذشت رابرت تیلور؛ یکی از مردان بزرگ دنیای اینترنت و کامپیوتر

به گزارش خبرآنلاین، وی در دهه 1960 برای پنتاگون کار می‌کرد و یکی از مردان توسعه‌دهنده اینترنت در پروژه آرپانت بود.

رابرت که زمانی برای کمپانی زیراکس کار می‌کرد در توسعه ویندوز و بعد کامپیوترهای اپل نیز نقش داشت و از وی به‌عنوان یکی از پیشگامان دنیا کامپیوتر نیز یاد می‌شود که براثر ابتلا به پارکینسون در 85 سالگی در خانه خود در سن فرانسیسکو درگذشت.

«لزلی برلین» تاریخ‌نگار داستان‌های «سیلیکون ولی» در دانشگاه استنفورد به نیویورک‌تایمز گفت تیلور یکی از معماران اصلی توسعه اینترنت و انقلاب در دنیای کامپیوترهای امروزی بود.

وی در سال 1961 به ساخت موس‌های مدرن کامپیوتری کمک کرد و در سال 1966 اتصالات شبکه‌ای کامپیوتری به لینک آرپا را محقق کرد و بعداً در زیراکس در تیم مشهور parc وارد شد تا اولین کامپیوتر شخصی را تولید کنند.

کورت، اریک و دِرِک سه پسر او هستند که همیشه به پدرشان افتخار می‌کردند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگذشت رابرت تیلور؛ یکی از مردان بزرگ دنیای اینترنت و کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..