تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش گرفتن تانکر حامل سوخت در بزرگراه + تصاویر

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصاویری که به تازگی منتشر شده است آتش گرفتن یک تانکر حامل سوخت در بزرگراه M4 انگلیس را نشان می دهد. در این تصاویر که توسط کاربران شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر منتشر شده است این تانکر سوخت را در محاصره شعله های آتش نشان می دهد.

آتش گرفتن تانکر حامل سوخت در بزرگراه + تصاویر 

پلیس انگلیس برای جلوگیری از خطرات احتمالی مجبور شد هر دو لاین این بزرگراه را مسدود نماید. این حادثه باعث اختلال در تعطیلات میلیون ها انگلیسی شد که قصد داشتند برای سفر از این بزرگراه استفاده کنند.

گفتنی است؛ هنوز از مجروحان احتمالی این حادثه گزارشی منتشر نشده است.

آتش گرفتن تانکر حامل سوخت در بزرگراه + تصاویر 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش گرفتن تانکر حامل سوخت در بزرگراه + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..