تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه مس کاتد، مفتول و کم عیار در روز یکشنبه

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز یکشنبه 27 فروردین ماه میزبان عرضه 280 تن مس مفتول، 500 تن مس کاتد و 20 هزار تن مس کم عیار(سرباره) است.

به گزارش شما نیوز: علاوه براین  12 تن کنسانتره فلزات گرانبها، 200 تن سولفورمولیبدن،4 هزار و 400 تن کک متالورژی و 44 تن تیرآهن در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 31 هزار تن گندم خوراکی، 4 هزار تن گندم دوروم، 6 هزار و 400 تن شکر سفید و 300 تن روغن خام است.

تالار صادراتی بورس کالای ایران در این روز عرضه 14 هزار و 550 تن قیر و گوگرد را تجربه می کند.

تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز عرضه 103 هزار تن قیر، لوب کات، وکیوم باتوم، مواد پلیمری و مواد شیمیایی را تجربه می کند.

بازار فرعی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه 121 تن روغن کارکرده لوکوموتیو و ضایعات فلزی است.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل بورس کالای ایران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه مس کاتد، مفتول و کم عیار در روز یکشنبه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..