تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقه‌ای که جایزه‌اش یک خدمتکار زن است! +عکس

تاریخ نشر : یکشنبه 27 فروردین 1396 مشاهده : 22 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

آگهی یکی از دفاتر استخدام خدمتکاران در بحرین درباره برگزاری مسابقه ای در ماه رمضان که جایزه آن "یک خدمتکار اتیوپیایی" است، انتقادات گسترده ای برانگیخت.

مسابقه‌ای که جایزه‌اش یک خدمتکار زن است

کاربران شبکه های اجتماعی آگهی یک مسابقه جنجالی به مناسبت حلول ماه رمضان از سوی یکی از دفاتر استخدام خدمتکارانِ زن در بحرین را به اشتراک گذاشتند.

بنا به آگهی مزبور، جایزه این مسابقه، دریافت "یک خدمتکار اتیوپیایی" است به شرط آنکه شرکت کننده مجوز استفاده از خدمتکار نیز داشته باشد.
 
 مسابقه‌ای که جایزه‌اش یک خدمتکار زن است

هیات نظارت بر بازار کار در بحرین اعلام کرد که صاحب دفتر استخدام به اتهام تجارت انسان برای بازجویی فراخوانده شد تا درصورت اثبات این اتهام، تدابیر قانونی لازم اتخاذ شود.

العالم

اخبار مرتبط:

افشاگری برندگان مسابقه شب کوک از کلاهبرداری عوامل این برنامه! +عکس

مسابقه ای با جایزه ویژه خوردن شام افتخاری با محمدرضا گلزار ! + تصاویر و اخبار جدید از وی

ناگفته‌های سمانه زند، دختر شایسته ایرانی از پشت‌پرده مسابقات جهانی دختران مسلمان و نحوه شرکت و انتخاب او ! + تصاویر

تورهای نوروز 96 یک راه جالب برای عافلگیر کردن همسرتان !! تورهای بهار 96 با همسرتان یک خاطره خوش بسازید !



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقه‌ای که جایزه‌اش یک خدمتکار زن است! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..