تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو با پرسپولیس تاریخ‌ساز شد

ورزش > لیگ برتر - برانکو ایوانکوویچ به اولین مربی تاریخ کرواسی تبدیل شد که توانسته است در سه کشور مختلف قهرمان لیگ فوتبال شود.

به‌ گزارش ‌خبرگزاری خبرآنلاین؛  سایت لیبیونی کرواسی پس از قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر به تمجید از برانکو پرداخت. پرسپولیس موفق شد با پیروزی برابر تیم فوتبال ماشین سازی تبریز قهرمان زود هنگام لیگ ایران شود. به ‌این‌ ترتیب برانکو ایوانکوویچ توانست پرسپولیس را به بالاترین جایگاه در فوتبال ایران برساند و با این تیم عنوان قهرمانی را به دست آورد.

سایت لیبیونی کرواسی،درباره این اتفاق نوشت: «ایوانکوویچ اکنون توانست یک موفقیت تاریخی برای تمامی مربیان کروات به دست آورد و به اولین مربی کروات تبدیل شد که توانسته است در سه کشور مختلف قهرمان لیگ شود.»

ایوانکوویچ پیش تر موفق شده بود به همراه دینامو زاگرب عنوان قهرمانی لیگ کرواسی را کسب کند و به همراه شاندونگ، قهرمان لیگ چین شود. اکنون قهرمانی با تیم فوتبال پرسپولیس باعث شد برانکو به یک موفقیت تاریخی دست یابد و با سه تیم در سه کشور مختلف قهرمان لیگ شده باشد.

256 41




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو با پرسپولیس تاریخ‌ساز شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..