تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسدود کردن آپدیت پی‌سی‌های مجهز به پردازنده‌های رایزن و کبی‌لیک توسط مایکروسافت

مسدود کردن آپدیت پی‌سی‌های مجهز به پردازنده‌های رایزن و کبی‌لیک توسط مایکروسافت

به گزارش خبرآنلاین، مایکروسافت استراتژی عدم سازگاری ویندوزهای قدیمی خود با پردازنده‌های فوق مدرن را به اجرا گذاشته است و بنابراین دارندگان این پی سی‌ها را مجبور کرده تا ویندوزخود را به نسخه‌های بالاتر از 7 و 8 ارتقاء دهند.

بنابراین همه آپدیت‌ها ازجمله آپدیت‌های امنیتی برای ویندوزهای 7 و 8 که پردازنده «کبی لیک» و «رایزن» دارند مسدود شده است. مایکروسافت این حرکت را در راستای هدایت اجباری کاربران به‌سوی ویندوز 10 انجام داده است.

یکی از ویژگی‌های اجباری پردازنده‌های اسنپ دراگون 8996 کوآلکوم که بانام تجاری AMD Rayzen راهی بازار شده این است که باید ویندوز 10 روز آن نصب شود.

جالب اینجاست که سری قبل پردازنده‌های اینتل یعنی اسکای لیک همچنان به‌روزرسانی شده و تا 2023 ادامه خواهد داشت.

 

عرضه سری 5 تراشه‌های رایزن

کمپانی AMD که در فوریه سری 7 پردازنده‌های گرافیکی خود را عرضه کرده بود از این هفته عرضه سری 5 را آغاز کرد.

سری 5 چهار مدل دارد و دو مدل آن 6 هسته‌ای و بقیه نیز 4 هسته‌ای ساخته‌شده‌اند.

این پردازنده‌ها برای گیمرها ساخته‌شده است تا در بحث استریمینگ بازی حداکثر کارآیی را از خود نشان دهند.

مدل 1600 ایکس 6 هسته‌ای(سرعت حداکثر 4 گیگاهرتز) و به قیمت 249 دلار، مدل 1600 (سرعت حداکثر 3.9 گیگاهرتز) به قیمت 219 دلار، مدل 1500 ایکس (حداکثر سرعت 3.9 گیگاهرتز) به قیمت 189 دلار و سری 1400 چهارهسته ای (3.45 گیگاهرتز سرعت) نیز 169 دلار قیمت‌گذاری شده است.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسدود کردن آپدیت پی‌سی‌های مجهز به پردازنده‌های رایزن و کبی‌لیک توسط مایکروسافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..