تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخشش تکواندوکاران گیلانی در مسابقات بین المللی آفریقا

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان روز یکشنبه گفت: در جریان مسابقات تکواندو بین المللی جام ریاست جمهوری آفریقا، تکواندوکاران گیلانی 2 مدال کسب کردند.
سعید علیپور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات که در کشور مراکش برگزار شد، تکواندوکاران دختر گیلانی که به همراه تیم ملی تکواندو جوانان ایران در رقابت ها حضور داشتند ، توانستند یک مدال طلا و یک مدال برنز کسب کنند.
وی اظهار کرد: براین اساس و در پایان این رقابت ها ، فاطمه مداحی تکواندوکار شایسته گیلانی در وزن منهای 46کیلوگرم با غلبه برابر رقبای خود، عنوان قهرمانی و مدال طلای این مسابقات را کسب کرد.
وی ادامه داد: همچنین سودابه پورصادقی دیگر تکواندوکار گیلانی حاضر در این مسابقات نیز ، در وزن منهای 49کیلوگرم مدال برنز رقابت های جام بین المللی ریاست جمهوری آفریقا را تصاحب کرد.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان بیان کرد: این 2 تکواندوکار ملی پوش گیلانی توانستند با تیم ملی تکواندوی جوانان ایران، مقام نخست این جام بین المللی را نیز کسب کنند .
علیپور خاطرنشان کرد: در رقابت های تکواندو بین المللی جام ریاست جمهوری آفریقا ، 339شرکت کننده از 34 کشور در شهر اگادیر کشور مراکش با هم به رقابت پرداختند.
در استان گیلان بیش از هشت هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی تکواندو ، در 2 بخش آقایان و بانوان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخشش تکواندوکاران گیلانی در مسابقات بین المللی آفریقا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..