تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر گواردیولا از عملکرد کاپیتان منچسترسیتی

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری ساکرنت، تیم فوتبال منچسترسیتی شنبه شب موفق شد در خانه ساوتهمپتون به پیروزی پرگل سه بر صفر برسد و با کسب 3 امتیاز بازی، به رتبه سوم جدول لیگ برتر انگلیس صعود کند.
وینسنت کمپانی که برای چهارمین بار در رقابت های لیگ برتر انگلیس در فصل جاری در ترکیب اصلی تیم حضور داشت، اولین گل خود را از اوت 2015 تاکنون، با ضربه سر به ثمر رساند.
منچسترسیتی برای اولین بار در پنج مسابقه اخیر دروازه خود را بسته نگه داشت و گواردیولا سرمربی منچسترسیتی امیدوار است که کاپیتان تیم بعد از بهبودی از مصدومیت بتواند آمادگی خود را حفظ کند. مصدومیت ها باعث شد کمپانی در دو فصل گذشته فقط 29 بار به میدان برود.
گواردیولا در این باره گفت: هر مربی که با کمپانی کار کرده است، می داند که او چقدر بازیکن مهمی است. عملکرد او در بازیهای اخیر رضایت بخش بوده است و امیدوارم که بتواند آمادگی خود را حفظ کند.
وی افزود: من از او می خواهم که هر هفته بازی کند. او مدتهای طولانی دچار مصدومت بوده است، ولی یک مدافع واقعی است.
کاپیتان 31 ساله منچسترسیتی نیز گفت:‌ از این گلزنی خوشحالم. این گل به تیم کمک کرد، ولی از اینکه دروازه تیم باز نشد نیز خیلی خوشحالم.
وی افزود:‌ دوست داشتم در دوران حرفه ای ام کمتر مصدوم می شدم. ولی سخت تلاش می کنم و نتیجه آن را می بینم. فوتبال فراز و نشیب زیادی دارد، اما توجه به اهداف شما را قوی می کند.
وی گفت: از عملکرد بازیکنان خیلی رضایت دارم. ما توانستیم 20 تا 25 پاس بدهیم و فرصت های زیادی ایجاد کنیم. نتیجه این بازی برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا خیلی مهم بود.
منچسترسیتی یکشنبه هفته آینده ( 3 اردیبهشت) در دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف آرسنال می رود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.'
ورزشی**1210**1584
مترجم - زهرا کورهلی*انتشاردهنده:مولوی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر گواردیولا از عملکرد کاپیتان منچسترسیتی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..