تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تولید پنج مدل خودرو متوقف شد

اسفند ماه سال گذشته تولید پنج مدل خودروی سواری در خودروسازان داخلی به صفر رسید.

تولید پنج خودروی سواری به صفر رسید

در این مدت تولید خودروی وولیکس C۳۰ شرکت خودروسازی راین با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از ۱۰۸ دستگاه در اسفند ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.

تولید خودروی ام‌وی‌ام S۱۱۰ شرکت مدیران خودرو نیز متوقف شده و از ۱۹۰۷ دستگاه در اسفند ۱۳۹۴ به صفر رسید. همچنین تولید ام‌وی‌ام ۵۳۰ دیگر محصول مدیران خودرو نیز ۱۰۰ درصد کاهش یافته و از ۱۲۹ دستگاه در اسفند ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.

اسفند ماه سال گذشته تولید ام‌وی‌ام ۴CYL ۱۱۰ شرکت مدیران خودرو نیز متوقف شده و از ۱۱۰ دستگاه در اسفند ۱۳۹۴ به صفر رسید. در این مدت تولید لیفان ۸۲۰ شرکت کرمان موتور هم با کاهش ۱۰۰ درصدی همراه بوده و از چهار دستگاه در اسفند ۱۳۹۴ به صفر کاهش یافت.

منبع: خبرگزاری ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تولید پنج مدل خودرو متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..