تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوج گردشگران آلمانی با ماشین چمن کاری شده به شیراز رسیدند

زوج گردشگران آلمانی با ماشین چمن کاری شده به شیراز رسیدند

«توبي» و «كارولين» زوج آلماني هستند كه از 6 سال قبل سفر به دور دنيا را آغاز كرده اند و آن طور كه گفتند تاكنون در بيش از 10 كشور اقامت داشته اند و پسرشان «مكس» نيز در استراليا و 3 سال قبل به دنيا آمده است.

درخصوص جزئيات اين سفر، توبي گفت: اين سفر را به همراه همسرم و با دوچرخه آغاز كرديم اما 3 سال قبل با به دنيا آمدن پسرم مكس، با خريد يك خودرو (ون) و سبزكردن آن با چمن هاي مصنوعي، سفرمان را ادامه داديم. اين گردشگر آلماني كه فيزيوتراپ است، ادامه داد: هدف ما از چمن كاري كردن خودرو در واقع سبز ديدن جهان است و قصد داريم با اين نماد به مردم دنيا آرامش و مهرباني را هديه كنيم.

توبي اضافه كرد: طي 6 سال گذشته از كشورهاي هلند، ليتواني، روسيه، بلغارستان، استراليا، نپال، هند، پاكستان و افغانستان گذر كرديم و با آداب و رسوم مردم اين كشورها آشنا شديم، اما مردم ايران مهمان نوازترين و شادترين مردم دنيا هستند.

وي افزود: ايرانيان به خصوص شيرازي ها، مردماني مهربان و بافرهنگ هستند و خيلي سريع با گردشگران خارجي ارتباط برقرار مي كنند و با آنها صحبت مي كنند.

توبي با ذكر مثالي به تكميل سخنانش پرداخت و گفت: با ورود به ايران با خانواده هايي آشنا شديم كه به اصرار ما را به منزلشان برده و از ما پذيرايي كردند و حتي يكي دو روزي هم از ما ميزباني كردند.

اين گردشگر آلماني اضافه كرد: مردم ايران با مهمان نوازيشان، گردشگران را شيفته خود مي كنند و بهترين ميزبانان دنيا هستند.

در ادامه اين گفت وگو، كارولين نيز گفت: من معمار هستم و عاشق سفر و وقتي شوهرم (توبي) پيشنهاد سفر به دور دنيا را داد بدون فكركردن پذيرفتم.وي افزود: دستاورد اين سفر 6 ساله، شناخت فرهنگ و آداب و رسوم مليت هاي مختلف بوده است، اما بايد به صراحت بگويم كه ايران سرزميني متفاوت و بسيار زيبا با جاذبه هاي منحصربه فرد و بي نظير است كه در هيچ كجاي دنيا چنين آثار و تمدني و همچنين مردماني مهربان پيدا نمي شود.

اين معمار آلماني در بخش ديگري از اين گفت وگو در پاسخ به پرسشی مبني بر تامين هزينه هاي سفرشان، گفت: براي تامين هزينه هاي سفر، قهوه و يا روغن هاي گياهي دست ساز ميفروشيم، اما در برخي شهرها نيز مردم از نظر مالي به ما كمك هاي بسياري كرده اند.

كارولين اضافه كرد: پس از ديدن جاذبه هاي گردشگري ايران، قصد داريم از مرز تركيه به آلمان بازگرديم و در واقع سفرمان را به پايان برسانيم . شايد در آينده اي نزديك دوباره سفري ديگر را آغاز كنيم.بنابر اين گزارش، اين زوج آلماني دو روز قبل به شيراز آمدند و قرار است چند روزي در اين شهر بمانند و با جاذبه هاي گردشگري شهرمان آشنا شوند .

اين در حالي است كه برادر توپي كه به گفته خودش «فيليپس» نام دارد و برنامه ريز كامپيوتر است براي ديدن اين زوج با هواپيما از آلمان به شيراز آمده و قرار است تا زماني كه آنها در شيراز هستند نزدشان بماند و سپس به كشورش بازگردد.گفتني است اين زوج آلماني مسلط به زبان انگليسي هستند و با واژگان ايراني نيز آشنايي دارند، از طرفي تمايل بسياري به يادگيري اين زبان نيز داشتند چرا كه طي گفت وگو با خبرنگاران ما، با زبان فارسي تاكيد كردند كه عاشق مهمان نوازي ايرانيان هستند و شيراز شهري بي نظير و منحصربه فرد در دنيا است.

۴۷۴۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوج گردشگران آلمانی با ماشین چمن کاری شده به شیراز رسیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..