تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیتزای مرغ با سس تریاکی، بدون خمیر

کد خبر: ۵۰۹۴۳۱

۳۸  بازدید

این پیتزا به خمیر نیازی ندارد، زیرا ماده اصلی تشکیل دهنده آن مرغ است. مرغ ها با سس سویا و زنجبیل مزه دار شده و سپس در فر پخته می شوند.

وب سایت روزیاتو: این پیتزا به خمیر نیازی ندارد، زیرا ماده اصلی تشکیل دهنده آن مرغ است. مرغ ها با سس سویا و زنجبیل مزه دار شده و سپس در فر پخته می شوند. برای آشنایی با روش تهیه آن در ادامه با ما همراه باشید.

مواد لازم:

    ۸ عدد ران مرغ     ۲ قاشق غذاخوری سس سویا     ۲ قاشق غذاخوری آب     نمک و فلفل سیاه     ۱ قاشق چایخوری رنجبیل رنده شده     یک سوم یک بروکلی متوسط     یک چهارم یک پیاز سفید، خلالی     ۲ قاشق غذاخوری ذرت     ۲ قاشق غذاخوری سس مایونز     ۳ قاشق غذاخوری پنیر رنده شده     نوارهای باریک از نوری (اختیاری) پیتزای مرغ با سس تریاکی

طرز تهیه:

1-کلم های بروکلی را خرد کرده و سپس چند دقیقه بخار پز کنید تا کمی نرم شوند.


2- استخوان های ران های مرغ را از آن ها جدا کرده و گوشت فیله شده را درون کاسه بریزید.


3-سس سویا، آب، زنجبیل، نمک و فلفل سیاه را با هم مخلوط کرده و درون مرغ ها بریزید. آن ها را هم بزنید تا مواد به خورد مرغ ها بروند. سپس به مدت ۳۰ دقیقه کنار بگذارید.


4-مرغ های مزه دار شده را درون سینی فر، روی یک ورقه روغنی به صورت ستاره ای بچینید.


5-روی آن ها بروکلی، پیازهای خلالی، ذرت، مایونز و پنیر بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه درون فر با دمای ۱۶۰ درجه سانتی گراد بپزید.

6-پیتزای شما آماده است. در صورت تمایل می توانید روی آن را با نوارهای باریک از ورقه های جلبک تزئین و سرو نمایید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیتزای مرغ با سس تریاکی، بدون خمیر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..