تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکوردشکنی بی‌ سابقه واردات نفت کره‌ از ایران

کد خبر: ۵۱۳۹۴۲

۲۵  بازدید

واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در ماه مارس امسال به رقمی بی‌سابقه رسید.

خبرگزاری ایسنا: واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در ماه مارس امسال به رقمی بی‌سابقه رسید.

 رویترز خبر داد: واردات نفت خام کره جنوبی از ایران در ماه مارس امسال به رقمی بی سابقه رسید و میانگین واردات این کشور در سه ماه نخست ٢٠١٧ نسبت به پارسال ٢ برابر شد.

اطلاعات اولیه گمرکی کره جنوبی همچنین نشان می‌دهد با افزایش یاد شده، ایران اکنون پس از عربستان، دومین تأمین کننده عمده نفت خام این کشور شرق آسیاست.

بر اساس اطلاعات گمرکی یاد شده، کره جنوبی در ماه مارس امسال در مجموع ٢ میلیون و ٢٦٠ هزار تن، معادل ٥٣٤ هزار و ٣٦٨ بشکه در روز، نفت از ایران وارد کرد که ١١٨ درصد نسبت به ماه مارس پارسال بیشتر است.

در سه ماه نخست ٢٠١٧ مجموع واردات نفت کره جنوبی از ایران پنج میلیون و ٦٨٠ هزار بشکه، معادل ٤٦٣ هزار و ٢٣٤ بشکه در روز، بوده است که ٩٢,٤ درصد بیشتر از مدت مشابه در پارسال است.

افزایش صادرات نفت ایران، از جمله مهمترین دستاوردهای برجام به شمار می‌آید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکوردشکنی بی‌ سابقه واردات نفت کره‌ از ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..