تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«مریم خانوم همسر آقا نادر» ساخته می‌شود

«مریم خانوم همسر آقا نادر» ساخته می‌شودداوود توحیدپرست فیلم‌ساز، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین فعالیت‌های سینمایی خود گفت: قصد ساخت فیلمی به نام «مریم خانوم همسر آقا نادر» را دارم.
 
وی در خصوص موضوع این فیلم سینمایی اظهار داشت: این فیلم موضوعی خانوادگی دارد و بخشی از آن در تهران و بخش دیگرش در کیش می گذرد.
 
این کارگردان در خصوص بازیگران این فیلم سینمایی گفت: این فیلم نقش اصلی زیادی دارد و هم اکنون مشغول رایزنی با بازیگران چهره هستیم.
 
وی در خصوص تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی گفت: تهیه کنندگی این فیلم را هم خودم بر عهده دارم.


توحیدپرست گفت: فیلم‌نامه این اثر را یاسمن کفایتی نوشته است و در صورت ساخت فیلم، مستقیما آن را اکران خواهیم کرد.
 
گفتنی است؛  این فیلم درباره تشویق جوانان به ازدواج است و به صورت طنز داستان یک جوان ۲۶ ساله از فرنگ برگشته را روایت می‌کند که می‌خواهد با یک دختر ۱۶ ساله ازدواج کند، اما این دختر به خاطر شرایط سنی و مسائل مختلف با ازدواج مخالفت می‌کند و ... .

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««مریم خانوم همسر آقا نادر» ساخته می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..