تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای طرح وارنیش فلوراید برای ۱۸ هزار دانش آموز/ بازسازی تجهیزات دندان پزشکی با بودجه ۵۰۰ میلیونی

اجرای طرح وارنیش فلوراید برای ۱۸ هزار دانش آموز/ بازسازی تجهیزات دندان پزشکی با بودجه ۵۰۰ میلیونیسید محمد رضا ربیعی کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به عملکرد این دانشگاه در طرح تحول سلامت دهان و دندان اظهار داشت: بعد از طرح تحول دانشگاه علوم پزشکی مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان را صرف باز سازی ساختمان درمانگاه‌ها و خرید تجهیزات کرده است.

وی بیان کرد: در طی این مدت و پس از طرح تحول دهان تعداد خدمات این دانشگاه پنج برابر شده است و سطح کیفی خدمات به طور محسوسی افزایش یافته است و در سطح شهر بیش از ۱۸ هزار دانش آموز در نوبت‌های مختلف تحت پوشش ۱۰۰ درصدی وارنیش فلوراید قرار گرفته‌اند.

ربیعی عنوان کرد: مراکر بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی بهبهان به بخش دندان پزشکی مجهز شده تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

وی تاکید کرد: خدمات پزشکی و دندان پزشکی نسبت به سال‌های گذشته هفت برابر شده است و تمام گروه‌های هدف شامل بچه‌های زیر ۱۴ سال و زنان باردار از خدمات دندان پزشکی رایگان برخوردار می‌شوند.

 

کارشناس مسئول سلامت دهان و دندان دانشگاه علوم پزشکی بهبهان گفت: برای کاهش پوسیدگی دندان‌های دانش آموزان برنامه ریزی خوبی در این زمینه صورت گرفته است و اعتبار کافی این کار در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای طرح وارنیش فلوراید برای ۱۸ هزار دانش آموز/ بازسازی تجهیزات دندان پزشکی با بودجه ۵۰۰ میلیونی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..