تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبریک اینستاگرامی پنج هنرمند به پرسپولیسی‌ها

کد خبر: ۵۱۳۸۸۵

۶۰۲  بازدید

تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون در صفحات اینستاگرام خود قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفتند.

خبرآنلاین: تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون در صفحات اینستاگرام خود قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را تبریک گفتند.

 تیم فوتبال پرسپولیس توانست پس از 9 سال به مقام قهرمانی لیگ برتر برسد و دهمین قهرمانی خود را جشن بگیرد.

بازیگران سینما و تلویزیون در فضای مجازی قهرمانی پرسپولیس را تبریک گفتند.

در ادامه بخشی از این پست‌ها را می‌خوانید:

پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و بازیگر فیلم «خوب، بد، جلف» در پی این موفقیت نوشت: «در كنار غم رفتن عارف عزيزمون دلم نيومد قهرمانيمون رو شادباش نگم. اين قهرمانی به همه هواداران عزيز پرسپوليس و خانواده بزرگ قرمز دوست و پيشكسوتان اين باشگاه بزرگ خجسته باد. بازيكنان عزيز دل و كادر فنی دوست داشتني خسته نباشيد. رامين جان رضاييان، اميد عاليشاه و احمد نورالهی دستتون درد نكنه يادتون هستيم.»

تبریک اینستاگرامی پنج هنرمند به پرسپولیسی‌ها

پولاد کیمیایی، بازیگر سینما هم ضمن تبریک، برای پرسپولیسی‌ها کری خواند و نوشت: «دربی مال ما قهرمانی مال شمادمتونم گرم با اقتدار اول شديد مباركتون باشه حقتون بود ولي سال ديگه ازاين تو بميريا نيست.»

تبریک اینستاگرامی پنج هنرمند به پرسپولیسی‌ها

رامین راستاد بازیگر فیلم «رسوایی» هم در پی این قهرمانی این‌طور نوشت: «بابا مگه ميشه اين تيم قهرمان نشه؟ تبريك به همه هواداراى پرسپوليس»

تبریک اینستاگرامی پنج هنرمند به پرسپولیسی‌ها

المیرا شریفی مقدم گوینده اخبار هم به انتشار عکسی از لوگوی تیم پرسپولیس بسنده کرد.

تبریک اینستاگرامی پنج هنرمند به پرسپولیسی‌ها

علی انصاریان، بازیکن اسبق تیم پرسپولیس که در مجموعه «آسپرین» ساخته فرهاد نجفی و فیلم «حس خوب زندگی» به کارگردانی فرناز امینی بازی کرده است، عکسی از تیم پرسپولیس در زمان حضور خودش را منتشر کرد و این موفقیت را این‌طور تبریک گفت: «تبریک بابت قهرمانی، عجب تیمی بود یادش بخیر.»

تبریک اینستاگرامی پنج هنرمند به پرسپولیسی‌ها



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبریک اینستاگرامی پنج هنرمند به پرسپولیسی‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..