تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگرانی زیدان از وضعیت یک بازیکن

به گزارش افکارنیوز،

زین الدین زیدان سرمربی موفق تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: نگران وضعیت گرت بیل هستم، او بازیکن مورد علاقه من است و از شخصیت مبارز و خستگی ناپذیر او لذت می‌برم. بیل مهره کلیدی تیم است اما اکنون به تنها چیزی که فکر می‌کنم سلامتی این بازیکن است، بیل نگران وضعیت تیم ملی کشورش است و این را درک می‌کنم، حاضرم بیشترین همکاری را با تیم ملی ولز داشته باشم و تا زمانی که کادر پزشکی معتمد دو طرف دستور ندهد، از وی در ترکیب رئال مادرید استفاده نخواهم کرد.

زیدان درباره شایعه منتشر شده درباره رونالدو نیز گفت: این چیزها در دنیای افراد مشهور پیش می‌آید، اهمیتی ندارد و شیطنت برخی رسانه‌ها گاهی واقعا غیر قابل تحمل می‌شود. این افشاگری درست پس از پیروزی ما در آلیانس آرنا کمی مشکوک است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگرانی زیدان از وضعیت یک بازیکن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..