تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات جلسه سه نفره اصلاح طلبان با روحانی

به گزارش افکارنیوز،

حسین کمالی رئیس کارگروه برنامه ریزی و راهبردهای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مورد جلسه صبح امروز کمیته سه نفره منتخب هیات رئیسه شورای سیاست گذاری با رئیس جمهور حجت‌الاسلام حسن روحانی اظهار داشت: بنده و آقایان موسوی لاری و حسین مرعشی صبح امروز با آقای روحانی در مورد تصمیمات انتخاباتی صحبت کردیم.

وی با بیان اینکه کاندیدای اصلاح‌طلبان کمافی‌السابق آقای حسن روحانی است، گفت: ما نظرات اصلاح طلبان در مورد موضوعات مختلف مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری را به ایشان منتقل کردیم و تأکید داشتیم که کاندیداتوری برخی از اصلاح‌طلبان در انتخابات به معنای مخالفت با آقای روحانی نیست و افرادی که ثبت‌نام می‌کنند در اردیبهشت رو در روی شما قرار نمی‌گیرند.

رئیس کارگروه برنامه ریزی و راهبردهای شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در عین حال گفت: شرکت در انتخابات برای همه آزاد است و حقی است که برای افراد در نظر گرفته شده و آقای رئیس جمهور هم با این مسئله برخوردی مثبت و منطقی داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات جلسه سه نفره اصلاح طلبان با روحانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..