تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس در جریان موانع و چالش های رفع تحریم ها قرار گرفت

به گزارش افکارنیوز،

پنجمین گزارش سه‌ ماهه وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در مورد روند اجرای برجام امروز تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

این گزارش مجموعه اقدامات از 26 دی 1395 تا 26 فرودین 1396 را در بر می‌گیرد.

گزارش مذکور از سه بخش: «آخرین تحولات در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای»، «آخرین تحولات در حوزه رفع تحریم‌ها» و «موانع و چالش‌ها» تشکیل شده است.

وزارت امور خارجه کشورمان چهارمین گزارش سه ماهه خود درباره روند اجرای برجام را 27 دی ماه سال 1395 به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد. این گزارش 38 صفحه‌ای در سه بخش روند اجرای برجام در فاصله زمانی سه ماهه 26 مهر تا 26 دی ماه را در برگرفته بود.

سه بخش این گزارش شامل آخرین تحولات در حوزه فعالیت‌های هسته‌ای، آخرین تحولات در حوزه رفع تحریم‌ها و موانع و چالش‌ها بود.

وزارت امور خارجه کشورمان 26 مهرماه سومین گزارش سه ماهه خود درباره روند اجرای برجام را در 30 صفحه به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تقدیم کرد. این گزارش روند اجرای برجام در فاصله زمانی سه ماهه 26 تیر ماه تا 26 مهر ماه را در برمی‌گرفت.

وزارت خارجه در تاریخ 26 تیر ماه سال گذشته نیز دومین گزارش سه ماهه روند اجرای برجام را در 42 صفحه و 5 بخش در اختیار کمیسیون امنیت ملی قرار داد.

وزارت امور خارجه اولین گزارش سه ماهه خود از روند اجرای برجام را 26 فروردین ماه سال 1395 در اختیار کمیسیون امنیت ملی قرار داده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس در جریان موانع و چالش های رفع تحریم ها قرار گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..