تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری در یک قاب/عکس

به گزارش افکارنیوز،

تصویری از شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در گفت‌وگو با سردار شهید حسن باقری در یکی از قرارگاه های عملیاتی که در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده می کنید.

گفتنی است؛شهید سپهبد علی صیاد شیرازی، روز شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۷۸ در حالی که به قصد عزیمت به محل کار خود از منزل، خارج شده بود مورد سوء قصد یکی از اعضای گروهک تروریستی منافقین قرار گرفت و به شدت مجروح شد. اهالی محل که از این حادثه مطلع شده بودند بلافاصله او را به بیمارستان انتقال دادند اما متأسفانه بر اثر شدت جراحات وارده، تلاش پزشکان برای نجات او بی نتیجه ماند و امیر سرافراز ارتش اسلام پس از عمری مجاهدت در راه خدا به فیض عظیم شهادت نایل آمد. 

سردار شهید حسن باقری در نهم بهمن ماه 1361 همزمان با ایام مبارک دهه فجر در حالی که تعدادی از همرزمان و همسنگرانش به دیدار حضرت امام خمینی (ره) رفته بودند، او برای شناسایی و آماده‌سازی عملیات والفجر مقدماتی به همراه تعدادی دیگر از نیروهای سپاه در منطقه فکه، در سنگر دیده‌بانی مورد هدف گلوله خمپاره دشمن بعثی قرار گرفت و به لقاءالله پیوست.

شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری در یک قاب+عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری در یک قاب/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..