تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی

عارف لرستانی درگذشت  تعدادی از همبازی های عارف لرستانی در تیم فوتبال هنرمندان اعلام کردند که این بازیگر تلویزیون صبح امروز26 فروردین  به دلیل سکته قلبی در منزل شخصی اش  درگذشت.

درگذشت این بازیگر شوکی در بین هنرمندان به وجود آورد و هنرمندان بسیاری این ضایعه را  در قالب پست هایی اینستاگرامی تسلیت گفتند.

در ادامه تعدادی از این پست هارا مشاهده می کنید.

 

در همین زمینه بیشتر بخوانید:
                 واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش هنرمندان به درگذشت عارف لرستانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..