تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کیهان کلهر بار دیگر در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

کیهان کلهر بار دیگر در تالار وحدت روی صحنه می‌رود

فرهنگ > موسیقی - کیهان کلهر، پنجم و ششم اردیبهشت در تالار وحدت کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کیهان کلهر در ادامه تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت»، پنجم و ششم اردیبهشت در تالار وحدت به صحنه می‌رود. 

در تور «پردگیان باغ سکوت»، نوید افقه با تنبک و سازهای کوبه‌ای، علی بهرامی‌فرد با سنتور و هادی آذرپیرا با تار، کیهان کلهر را همراهی می‌کنند.

تور کنسرت «پردگیان باغ سکوت» از اردیبهشت‌ 1395 آغاز شد. یزد، کرمانشاه، خرم آباد، شیراز، بوشهر، اهواز، بندرعباس، اردبیل، تبریز، رشت، ساری، گنبدکاووس، همدان، ایلام، سنندج، کرمان، زاهدان، بیرجند، تربت حیدریه، خرمشهر و اصفهان شهرهایی بودند که سال گذشته میزبان کیهان کلهر و نوازندگان گروه «راح روح» شدند.

این کنسرت همچنین خرداد و دی 95 به مدت 12 شب در تالار وحدت روی صحنه رفته بود و در سال 96 بار دیگر پنجم و ششم اردیبهشت، میزبان دوستداران موسیقی در تهران می‌شود.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کیهان کلهر بار دیگر در تالار وحدت روی صحنه می‌رود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..