تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلایه یک بازنشسته از وضعیت اقتصادی/ افزایش حقوق بازنشستگان ابلاغ شد

گلایه یک بازنشسته از وضعیت اقتصادی/ افزایش حقوق بازنشستگان ابلاغ شد

جامعه > مشکلات مردم - بازنشسته‌ها همچنان برای وضعیت حقوق خود، معترضند. دولت سعی کرده مشکلات این قشر را کاهش دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازنشستگان همچنان از کمبود حقوق و وضعیت معیشت نامساعد خود، گلایه دارند.
یک بازنشسته در این باره در سرویس مشکلات مردم نوشت: وضعیت معیشتی بازنشستگان بسیار بد است؛ به ویژه در آستانه ی ازدواج فرزندان و هجوم نوه ها و عروس و داماد و برخی اقوام شان واقعا انسان را شرمنده می کند . پس این همسان سازی چی شد؟

دولت افزایش حقوق را ابلاغ کرد
در پاسخ به این مطالبه بازنشسته ها، هیات وزیران در تصویب نامه خود افزایش حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری در سال۹۶ را ابلاغ کرد. بر اساس ماده 2 این مصوبه همسان سازی دریافتی بازنشستگان برمبنای مبنای تبصره12 قانون بودجه 96 اجرایی خواهد شد.
هیات وزیران افزایش حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در سال 96 را ابلاغ کرد.
بر اساس این مصوبه، حقوق بازنشستگان، وظیفه بگیران و مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در سال96 نسبت به سال گذشته، ده درصد افزایش می‌یابد.
همچنین حداقل دریافتی بازنشستگان 1.035.000تومان و حداکثر دریافتی آنها 7برابر حداقل دریافتی خواهد شد.

46231




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلایه یک بازنشسته از وضعیت اقتصادی/ افزایش حقوق بازنشستگان ابلاغ شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..