تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نیوشا ضیغمی «آبی‌ترین آسمانی زمین» را افتتاح می‌کند

نیوشا ضیغمی «آبی‌ترین آسمانی زمین» را افتتاح می‌کند

فرهنگ > تئاتر - نیوشا ضیغمی بازیگر سینما، نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» را سه‌شنبه 29 فروردین ماه افتتاح می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستین اجرای نمايش «آبی‌ترين آسمانی زمين» به نویسندگی و کارگردانی محمد قاسمی، روز سه‌‌شنبه 29 فروردین با حضور نیوشا ضیغمی بازیگر سینما، در تالار ماه حوزه هنری افتتاح خواهد شد.

نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» که سال گذشته در مجموعه تئاتر شهر اجرا شده است، از 29 فروردین سال جاری، با بازی پری بارانی، محیا جباری و محمد قاسمی در تماشاخانه ماه حوزه هنری به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش «آبی‌ترین آسمانی زمین» که در صحنه‌ای با 20 متر مربع و در چهار هزار لیتر آب اجرا خواهد شد، بیوگرافی دو زن و یک مرد است که در پی حادثه‌‌هایی مختلف در آب کشته می‌شوند.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نیوشا ضیغمی «آبی‌ترین آسمانی زمین» را افتتاح می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..