تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد تاریخی کاپیتان پرسپولیس

کد خبر: ۵۱۳۷۳۰

۴۷۸  بازدید

جلال حسینی سومین کاپیتان پرسپولیس است که جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر می‌برد. او با این قهرمانی صاحب یک رکورد منحصر به فرد شد.

وبسایت نود: جلال حسینی سومین کاپیتان پرسپولیس است که جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر می‌برد. او با این قهرمانی صاحب یک رکورد منحصر به فرد شد.

 کاپیتان باتجربه پرسپولیس اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر است که با سه تیم مختلف جام قهرمانی را بالای سر برده است. حسینی در تنها قهرمانی سایپا در لیگ برتر (فصل ۸۶-۸۵) و سه قهرمانی سپاهان در این رقابت‌ها، (۸۹-۸۸، ۹۰-۸۹ و ۹۱-۹۰) حضور داشت.

حسینی همچنین با قهرمانی در لیگ شانزدهم به دومین بازیکن تاریخ لیگ برتر تبدیل شد که ۵ بار قهرمان این رقابت‌ها شده است. پیش از این محرم نویدکیا کاپیتان سپاهان هم به این رکورد رسید.

بهروز رهبری‌فرد با ۶ قهرمانی (۵ بار پرسپولیس و یک بار پاس) پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ‌های سراسری ایران است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد تاریخی کاپیتان پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..