تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مهم‌ترین دستاورد دولت یازدهم در عرصه سینما

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در نظر سنجی که توسط معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی دفتر مطالعات و دانش سینمایی (از معاونت‌های زیر مجموعه سازمان سینمایی) انجام شده است، ایجاد گروه هنر و تجربه به عنوان مهم‌ترین دستاورد دولت یازدهم در عرصه سینما مطرح شده است.

در این نظر سنجی که از تماشاگران جشنواره فیلم فجر سال 95 انجام شده و به تازگی نتایج آن منتشر شده است، اکثر شرکت کنندگان تشکیل گروه هنر و تجربه را از مهم‌ترین دستاوردهای دولت یازدهم در عرصه سینما عنوان کرده‌اند.

این نظر سنجی از پنج گروه، عموم مردم (تهران و شهرستان)، سینماگران، اصحاب رسانه، مسئولان و روحانیون انجام شده است.

در بخش مربوط بi عموم مردم، هیچ سوالی درباره مهم‌ترین دستاورد دولت در عرصه سینما پرسیده نشده است ولی در نظرسنجی از گروه‌های دیگر این سوال وجود داشته است.

در نظرسنجی که از 338 نفر از اصحاب رسانه در برج میلاد صورت گرفته است، ایجاد گروه هنر و تجربه با 26 درصد و فروش بالای فیلم‌ها با 25.7 درصد به عنوان مهم‌ترین دستاورد دولت یازدهم در عرصه سینما شناخته شده‌اند.

همچنین در نظرسنجی از طلاب و روحانیون که از 94 تن از حاضرین در سالن نمایش مدرسه اسلامی هنر قم در ایام جشنواره صورت گرفته، ایجاد گروه هنر و تجربه و افزایش سالن‌های سینمایی هرکدام با 29 درصد به عنوان مهم‌ترین دستاورد دولت یازدهم در عرصه سینما مشخص شده است.

در نظرسنجی از سینماگران که از بیش از 811 تن از اهالی سینما در سینماهای آفریقا، حجاب، سپیده و فلسطین صورت گرفته، فروش بالای فیلم‌های با 22 درصد، افزایش کیفیت آثار سینمایی با 21 درصد و ایجاد گروه هنر و تجربه با 18 درصد به عنوان مهم‌ترین دستاورد دولت یازدهم در عرصه سینما از سوی سینماگران شناخته شده است.

در نظرسنجی از مسئولان که از 338 نفر در سالن سینمای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی صورت گرفته، افزایش کیفیت آثار سینمایی با 32 درصد و حضور بین‌المللی سینمای ایران با 23 درصد به عنوان مهم‌ترین دستاورد دولت در عرصه سینما شناخته شده است.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مهم‌ترین دستاورد دولت یازدهم در عرصه سینما»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..