تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشد

کد خبر: ۵۱۳۷۰۶

۷۲۷  بازدید

عضو شورای عالی امنیت ملی از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری خودداری کرد.

خبرگزاری ایلنا: سعید جلیلی که گفته می‌شد به عنوان نامزد مستقل در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند، با اتمام زمان در ستاد انتخابات کشور حاضر نشد.

با وجود آنکه دیروز برخی رسانه‌های نزدیک به سعید جلیلی اعلام کرده بودند که او در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری شرکت نخواهد کرد، امروز همان جریان رسانه‌ای از تصمیم او برای ثبت‌نام در ساعت‌های پایانی خبرداده بود که با بسته شدن درب‌های ستاد انتخابات، شایعه حضورش پایان یافت.

گفته می‌شود دلیل عدم ثبت‌نام جلیلی در انتخابات، نام‌نویسی حجت‌الاسلام رییسی و حمایت جبهه پایداری از کاندیداتوری تولیت آستان قدس رضوی بود.

جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم با کسب بیش از چهار میلیون رأی سوم شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلیلی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..