تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار؛ این دارو کبد و کلیه شما را از کار می‌اندازد

به منظور بررسی نتایج مضرات این مسکن، مطالعه‌ای بر روی ۱۴۰ نفر شامل ۲ گروه انجام شد که به گروه اول «دارونما» و گروه دیگر «استامینوفن» داده شد.

نتایج این مطالعه خطرناک بودن استامینوفن را تایید می کرد و 40 درصد افرادی که تنها چند روز استامینوفن مصرف کرده بودند، کبد و کلیه‌شان آسیب دیده بود و از این رو بسیاری از متخصصان، مضرات این داروی مسکن را بیش از فواید آن دانسته و از تجویز آن تا حد ممکن اجتناب می کنند.

این عوارض فقط به استامینوفن محدود نشده و مصرف خودسرانه و مداوم برخی از قرص‌های مسکن نیز می‌تواند سلامتی کبد شما را تهدید کرده و کلیه ها را از کار بیاندازد.

عوارض داروهای مسکن مانند استامینوفن و هشدار متخصصان به این معنی است که تا حد امکان در هنگام دردهای معمولی از مصرف مسکن ها خودداری کرده و از جایگزین های طبیعی مانند چای‌های گیاهی به عنوان ضد درد و تسکین بخش استفاده و فقط در مواقع اضطراری، مسکن های شیمیایی مصرف کنید، 

علاوه بر این بسیاری از مسکن ها اعتیادآور بوده و بدن با مصرف مداوم، پس از مدتی نسبت به این داروها مقاوم شده و این داروها دیگر تاثیری در تسکین درد ندارند.

منبع: FHFN

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار؛ این دارو کبد و کلیه شما را از کار می‌اندازد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..