تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سردار غیب‌پرور جان باختن تعدادی از هموطنان در آذربایجان شرقی را بر اثر سیل تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پی جان باختن تعدادی از هموطنان در آذربایجان شرقی، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: خبر جان باختن تعدادی از هم وطنان عزیز در استان های آذربایجان موجب تأثر و تألم خاطر همگان شده است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حادثه از تمام بسیجیان استان‌های آذربایجان می‌خواهم از تمام ظرفیت های بسیج در این استان‌ها برای کاهش آلام مردم استفاده نمایند.

شایسته است مسئولین محترم بسیج در این استان ها همانگونه که از ساعات اولیه حادثه در صدد کمک رسانی بر آمده اند، بر تلاش های خود جهت خدمات رسانی به افرادی که از این حادثه دچار مشکل شده اند بیافزایند.

غلامحسین غیب پرور

رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/

http://fna.ir/W5Z49C



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سردار غیب‌پرور جان باختن تعدادی از هموطنان در آذربایجان شرقی را بر اثر سیل تسلیت گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..