تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عملیات مشترک هوایی عراق و سوریه علیه داعش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، فرماندهی عملیات مشترک عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که با کار اطلاعاتی و شناسایی نیروهای امنیتی و پلیس فدرال عراق، نیروی هوایی سوریه چندین پایگاه داعش را در استان الرقه و منطقه مرزی «البوکمال» و روستای مرزی «الدشیشه» بمباران کرد.

به نوشته پایگاه خبری شفق نیوز، در بیانیه عملیات مشترک ارتش عراق آمده است که این عملیات در چارچوب کمیته چهار جانبه مبارزه با تروریسم صورت گرفته است.

این بیانیه می‌افزاید: همچنین مراکز مورد هدف قرار گرفته، از بزرگترین پایگاههای داعش به حساب می‌آید و تعداد زیادی از عوامل انتحاری و نیروهای ویژه داعش را در خود جای داده است.

دستاوردهای این عملیات، بدین ترتیب اعلام شده است:

1- انهدام مقر مجلس شورای داعش در استان الرقه

2- انهدام مقر فرماندهی عملیات تروریست‌ها در البوکمال

3-انهدام مقر مرکز اداره مناطق تحت اشغال داعش در منطقه البوکمال سوریه

4- کشته شدن «ابوبکر بن حبیب الحکیم» از فرماندهان مهم داعش که فرانسوی الاصل و مسئول نظامی استان الرقه به شمار می‌رفت. او پیش از پیوستن به داعش در جبهة النصره فرماندهی می‌کرد.

5- بمباران تجمع وسیع انتحاری‌ها در منطقه «مخفر» که قصد ورود به خاک عراق را داشتند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/PUYDRI



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عملیات مشترک هوایی عراق و سوریه علیه داعش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..