تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری رکورد شکستند

به گزارش افکارنیوز،

علی اصغر احمدی رئیس ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران اظهارداشت: 1361 داوطلب انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم تا ساعت 14 امروز (26 فروردین) با حضور در ستاد انتخابات کشور نام نویسی کردند.

وی همچنین گفت: تعداد 352 داوطلب تا ساعت 14 روز جاری برای ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری مراجعه داشتند که ثبت نام 315 داوطلب تا الان قطعی شده است.

وی همچنین گفت: تعداد ١٢٥٧ مرد و ١٠٤ زن تا الان نام نویسی کرده اند.

احمدی ادامه داد: 686 داوطلب در دوره یازدهم ثبت‌نام کرده بودند که با این حساب در مقایسه ای در این دوره تعداد ٧١٥ نفر بیشتر نام نویسی کرده‌اند.

این در حالیست که تعداد ثبت نام کنندگان در دوره ششم 115 نفر، دوره هفتم 238 نفر، دوره هشتم 756 نفر، دوره نهم 1015 نفر، دوره  دهم 482 و بالاخره دوره یازدهم 686 نفر بوده است. بنابراین در این دوره رکورد جدیدی از تعداد ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری به ثبت رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ثبت نام کنندگان انتخابات ریاست جمهوری رکورد شکستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..