تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار کارنامه آزمون دکتری تا دو روز آینده

جامعه > مشکلات مردم - کارنامه آزمون دکتری دوشنبه منتشر می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سازمان سنجش اعلام کرد کارنامه آزمون دکتری دوشنبه منتشر می شود.
بنابر اطلاعیه این سازمان، علاوه بر صدور کارنامه اولیه برای تمام ۲۱۲ هزار و ۹۴۱ داوطلب حاضر در جلسه برای ۴۷ هزار و ۵۷۹ داوطلب غایب در جلسه نیز کارنامه ای مبنی بر غایب بودن آنها صادر می شود. دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی (دفترچه شماره ۲ ) در روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.


با توجه به ضوابط داوطلبانی که بر اساس مفاد اطلاعیه که به همراه کارنامه آنان در روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه ۹۶ منتشر می شود، مجاز به انتخاب رشته شده باشند، برای پذیرش در کدرشته محل های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی از روز شنبه ۹ اردیبهشت تا چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۹۶ به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته، با رعایت ضوابط نسبت به انتخاب ۵۰ کدرشته محل از میان کدرشته های تحصیلی مربوط به ترتیب اولویت علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی اقدام کنند.
داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، برای پذیرش در کدرشته محل های دانشگاه آزاد اسلامی پس از مشاهده کارنامه می توانند به منظور انتخاب رشته در تاریخ تعیین شده به سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد مراجعه و پس از مطلعه دفترچه انتخاب راهنمای رشته این دانشگاه و اطلاعیه مربوطه، نسبت به انتخاب حداکثر ۵۰ کدرشته محل از میان کدرشته های تحصیلی مربوط اقدام و کدرشته محل ها را به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج کنند.


امکان انتخاب رشته برای داوطلبان مجاز در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۶ در هر دو سایت سازمان سنجش و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد امکان پذیر است.

46232




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار کارنامه آزمون دکتری تا دو روز آینده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..