تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاینه فنی موتورسیکلت‌ها از اول اردیبهشت الزامی می‌شود

معاینه فنی موتورسیکلت‌ها از اول اردیبهشت اجرایی می‌شودامیر جعفرپور مدیرکل دفتر حمل‌ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در سال 95 در مقایسه با سال 94 شاهد کمترین تأثیرگذاری معاینه فنی در تصادفات بودیم، اما قرار است در سال 96 اقدامات خوبی صورت گیرد تا این اثرگذاری پررنگ تر جلوه کند. 

وی افزود: در همین راستا از اول اردیبهشت ماه معاینه فنی برای وسایل نقلیه گازسوز و موتورسیکلت‌ها الزامی می‌شود.

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: در کل کشور 11 میلیون موتورسیکلت و 5 میلیون وسیله نقلیه گازسوز وجود دارد که از این بین 9 میلیون موتورسیکلت و 3 میلیون وسیله نقلیه گازسوز مشمول اخذ معاینه فنی هستند.

وی در پایان بیان کرد: هماهنگی های لازم با پلیس صورت گرفته است و از اول اردیبهشت معاینه فنی برای این وسایل نقلیه وارد فاز جدیدی می‌شود. همچنین به ازای هر روز برای وسایل نقلیه موتوری و ناوگان شخصی و حمل و نقل عمومی گازسوز که فاقد معاینه فنی باشند، 50 هزار تومان جریمه صادر می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاینه فنی موتورسیکلت‌ها از اول اردیبهشت الزامی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..