تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد!

کد خبر: ۵۱۰۳۰۹

۲۴۹۷  بازدید

ریحانا، خواننده مشهور هالیوودی، نه تنها در دنیای موسیقی، بلکه در دنیای مد و فشن نیز فعالیت دارد.

برترین ها: ریحانا، خواننده مشهور هالیوودی، نه تنها در دنیای موسیقی، بلکه در دنیای مد و فشن نیز فعالیت دارد. او با شرکت های مشهوری چون پوما همکاری کرده است اما فعالیت های او به همین جا ختم نمی شود. او به تازگی تغییر مسیر داده و اولین کلکسیون جواهرات خود را روانه بازار کرده است. او این بار دست به همکاری با شوپارد، شرکت سوئیسی سازنده ساعت، جواهرات و لوازم جانبی لوکس، زده است.

«ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد!

ریحانا می گوید: «من همیشه عاشق برند شوپارد بودم، به همین دلیل همکاری با آنها هنوز برایم یک رویاست. من مطمئنم که این پروژه به خوبی پیش خواهد رفت و من چیزهای زیادی از آن یاد خواهم گرفت. دوست دارم که مردم هر چه زودتر محصولات جدید ما را مشاهده کنند.»

اولین کلکسیون این برند با اشکال هندسی و به سبک مینیمالیست طراحی شده است. طلای استفاده شده در آن نیز طلای 18 عیار و به رنگ رز گلد و سبز است.

«ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد! «ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد! 

دومین کلکسیون که نمونه ای از آن را در گوش های ریحانا در مراسم گرمی اوارد دیدیم، نیز بسیار شیک و مجلل است. مدیر این برند می گوید: «من و ریحانا همکاری خوبی را آغاز کرده ایم. ریحانا نه تنها انرژی زیادی دارد بلکه بسیار هم خلاق و قدرتمند است و به تمام جزییات توجه دارد. با سبک منحصر بفرد او، مردم دید دیگری نسبت به جواهرات پیدا خواهند کرد.»

«ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد! «ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد! 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ریحانا» وارد صنعت جواهرسازی شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..