تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیر عامل هواوی آینده ساعت های هوشمند را زیر سوال برد

مدیر عامل هواوی در یک نشست خبری اعلام کرده که هیچگاه رویای داشتن یک ساعت هوشمند را نداشته است.

به نظر می‌رسد حتی افرادی که در خط مقدم نوآوری در زمینه فناوری حضور دارند هم پدیده ترس از فناوری‌های جدید را تجربه می‌کنند. این امر برای مدیر عامل هواوی یکی از بزرگترین تولید کنندگان گجت‌های هوشمند دنیا هم روی داده و او در جریان نشستی که به تازگی در شهر شنژن برگزار شد این امر را آشکار کرد. او در این نشست اعلام کرد زمانی که همه چیز توسط گوشی‌های هوشمند پوشش داده می‌شود، ساعت‌های هوشمند جذابیتی ندارند. اریک زو ژيجون در جریان این نشست گفت:

برای من همیشه این سوال مطرح بوده که وقتی گوشی‌های هوشمند وجود دارند، چه نیازی به ساعت‌های هوشمند است؟ 

در حالی که هواوی تاکنون دو ساعت هوشمند روانه بازار کرده، ادعا کرده است که هیچگاه رویای داشتن یکی از این گجت‌ها را نداشته است. وی می‌گوید:

وقتی تیم فعال در زمینه‌ی ساخت ساعت هوشمند هواوی، هیجان‌زده ایده‌های خود را برایم ارائه می‌کنند،‌ مرتب به آنها یادآوری می‌کنم که آیا نیاز محسوسی در بازار برای این محصولات وجود دارد؟

جدیدترین ساعت هوشمند هواوی از سیم کارت پشتیبانی می‌کند که به این ترتیب کاربر قادر است تا از طریق ساعت هوشمند خود اقدام به برقراری تماس یا پاسخ به تماس‌های دریافتی کند. این ساعت دو سال پس از عرضه‌ی اولین ساعت هوشمند هواوی که در سال ۲۰۱۵ معرفی شده بود به بازار عرضه شده است. غول فناوری چین هیچگاه گزارشی از روند فروش گجت‌های پوشیدنی هوشمند خود ارائه نکرده و طبق منابع موجود اپل و سامسونگ بازار ساعت‌های هوشمند را در اختیار خود دارند. 

توماس هوسون تحلیگر شرکت Forrester Research معتقد است:

بازار کلی ساعت‌های هوشمند به سرعت پیش‌بینی‌ها جلو نمی‌رود. آمارها نشان می‌دهد درصد قابل توجهی از  افرادی که اقدام به خرید ساعت هوشمند کرده‌اند، بعد از مدتی استفاده از آن را کنار گذاشته‌اند.

طبق گزارش IDC، فروش ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۱۶ حدود ۴۹.۲ میلیون دستگاه بوده که کمی بیشتر از ۴۸.۷ میلیون گجت پوشیدنی دیگر از جمله دستبندهای هوشمند بوده است. 

نظر شما چیست؟ آیا آینده روشنی را برای ساعت‌های هوشمند ارزیابی می‌کنید یا معتقد هستید که ساعت‌های هوشمند کارایی چندانی ندارند؟




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیر عامل هواوی آینده ساعت های هوشمند را زیر سوال برد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..