تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حج ۹۶ کلید خورد/ اعزام اولین گروه حجاج ایرانی به حج از اول مرداد

حج ۹۶ کلید خورد/ اعزام اولین گروه حجاج ایرانی به حج از اول مرداد

جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - واحد مرکزی خبر نوشت: سازمان حج و زیارت: اعزام حجاج به حج از اول مرداد ماه آغاز می شود.

محمدی، سرپرست سازمان حج در گفتگو با برنامه روی خط شبکه خبر گفت: ثبت نام اولیه از حجاج داوطلب تشرف به حج تمتع از صبح امروز 23 فروردین ماه آغاز به مدت 10 روز ادامه دارد.

محمدی گفت: با توجه به اینکه هزارو سیصد نفر در انتظار تشرف به حج است و در سال جاری سهمیه کشورمان افزایش و به بیش از 86 هزار نفر رسیده است، کسانی که تا تاریخ قبل از 31 تیرماه 1385 ثبت نام کرده اند می توانند با مراجعه به شعب بانک ملی در سراسر کشور نسبت به ثبت نام ادغام کنند.

سرپرست حج گفت: چون با عربستان دیر توافق کردیم و اکنون در حال رزرو هتل در این کشور هستیم و درجات هتل ها و کاروان ها معلوم نیست بخاطر همین موضوع ، داوطلبان در مقطع بعدی می توانند درجه کاروان و هتل را انتخاب و مابه تفاوت هزینه ها را به اقتضای درجه ای که انتخاب می کنند پرداخت کنند و ثبت نام نهایی را انجام دهند.

محمدی درباره عمره هم گفت: اعزام داوطلبان حج عمره به عربستان، منوط به رفتار این کشور با زائران ایرانی در حج تمتع است.

۴۲۲۳۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حج ۹۶ کلید خورد/ اعزام اولین گروه حجاج ایرانی به حج از اول مرداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..