تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش برای ساخت سریالی با موضوع قیام 19 دی‌ 1356

اسحاقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

تلاش برای ساخت سریالی با موضوع قیام 19 دی‌ماه مردم قم


این کارگردان در خصوص موضوع این سریال گفت: موضوع قیام نوزدهم دی ماه سال 56 را روایت می‌کنیم که اتفاقت آن روز سبب می شود،  انقلاب به پیروزی برسد و پخش سریال هم به احتمال قوی از مرکز قم خواهد بود.


اسحاقی اظهار داشت: اکنون در حال نگارش فیلمنامه هستیم و هفت تا هشت ماه دیگر نگارش این سریال به طول می‌انجامد. 


 وی ادامه داد: به غیر از آن پیش تولید سریال دیگری را هم آغاز کردم که با مشارکت بنیاد برکت ساخته می شود و من نویسندگی آن را بر عهده دارم. 


وی در خصوص موضوع این سریال گفت: این سریال به خدمات بنیاد برکت اشاره می‌کند و در قالب یک سریال مستند داستانی به رویدادی که در شهرستان مسجد سلیمان پیش آمده، می‌پردازد.

 
 
انتهای پیام/
 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش برای ساخت سریالی با موضوع قیام 19 دی‌ 1356»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..