تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امروز اکران فیلم«به سمت جنوب»در سینما فلسطین

امروز اکران فیلم«به سمت جنوب»در سینما فلسطینبه گزارشحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما ، مجموعه مستند «به سمت جنوب» نگاهی است به آموزش قرآن در چهارسوی ایران ، که به شیوه های تدریس قرآن باتوجه به شرایط اقلیمی، فرهنگ بومی وخلاقیتهای فردی میپردازد.

این مستند منعکس کننده فعالیت های تبلیغی و قرآنی یکی از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در سیریک هرمزگان می باشد.

«به سمت جنوب» به تهیه کنندگی و کارگردانی  سیدجعفرجعفری اولیا، کاری از شبکه قرآن و معارف سیماست که امروز شنبه 26 فروردین از ساعت 19 در سالن شماره 1 سینما فلسطین به روی پرده می رود . 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امروز اکران فیلم«به سمت جنوب»در سینما فلسطین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..