تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنگنده قاهر «تاکسی» کرد/ رونمایی از ۲ موشک، جت کوثر و تحویل 20 بالگرد اورهال شده

به گزارش خبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از دستاوردهای جدید وزارت دفاع با حضور رئیس جمهور در سازمان پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران آغاز شد.

این دستاوردها شامل نخستین هواپیمای جت آموزشی بومی کشور با نام کوثر، پهپاد تاکتیکی مهاجر 6، موشک کروز ضد کشتی نصیر و موشک هوابه هوای فکور است.

همچنین در این مراسم آزمایش‌های حرکت برروی زمین و آماده سازی برای پرواز جنگنده قاهر F313 آغاز و 20 فروند بالگرد تعمیر اساسی شده به نیروهای مسلح و کاربران کشوری تحویل داده شد.

نمایشگاهی هم از دستاوردهای دو سال اخیر وزارت دفاع برگزارشده است که هم اکنون رییس جمهور به همراه وزیر دفاع و جمعی از مسئولان و فرماندهان نظامی در حال بازدید از این نمایشگاه هستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/H9QH2D اخبار مرتبط نیروی دریایی سپاه به موشک کروز جدید مجهز می‌شود/ «مهاجر6» در رده پهپادهای تراز اول دنیاست96/01/26 - 10:41تأکید رهبری بر اهمیت بالگردها و بال‌ثابت‌های ارتش/ هیچ قطعه‌ای از خارج وارد نمی‌کنیم/ تجهیزات پرواز در شب 29فروردین رونمایی می‌شود96/01/26 - 08:14معترضان امروز توان موشکی، دیروز دنبال انحلال ارتش بودند/ نیروی زمینی ارتش در حال تحول بزرگ است96/01/25 - 13:08تبدیل تیپ‌های نزاجا به یگان‌های متحرک هجومی/ راه اندازی 4 خط تولید قطعات مهم نظامی در سال 96/ گسترش یگان پهپاد نزاجا در کل کشور96/01/23 - 10:37 نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنگنده قاهر «تاکسی» کرد/ رونمایی از ۲ موشک، جت کوثر و تحویل 20 بالگرد اورهال شده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..